Search This Blog

Apr 30, 2017

DENGAN VIVIX, KINI SEMUA ORANG BOLEH NAMPAK MUDA

Kecantikan dan wanita berpisah tiada. Maunya tak bangga kan, kalau kita yang anak dah berderet ni tapi masih ada orang memuji cantik macam anak dara, muka awet muda. Zaman sekarang ni macam-macam produk ada dijual, untuk kecantikkan ke untuk kurus ke pilih sahaja. Tapi harus beringat apa yang anda pilih tu baik untuk diri atau lebih memudaratkan. Apa pun pilihan tetap ditangan anda. Tapi sebelum membuat pilihan tu baik baca perkongsian ini apa yang shaklee tawarkan sehingga boleh buat kita nampak lebih muda dari usia sebenar.

Menurut sains unit asas tubuh manusia adalah sel daripada sel kemudian menjadi tisu, organ dan akhir sekali sistem. Sel yang mengalami penuaan adalah sel yang  mula rosak. Di zaman moden ini ada pelbagai faktor yang menyebabkan sel  rosak atau mengalami penuaan dengan cepat antaranya kerana stres (tekanan), diet yang tidak seimbang dan toksik dari alam sekitar yang semakin tercemar. Kesan dari sel yang rosak ini menyebabkan tisu organ dan sistem juga terjejas dan kita pun kelihatan lebih tua dari usia sebenar.

Kajian mendapati penuaan bermula dari sel kita, dan semakin kita berumur, mitochondria (kilang penjana tenaga dalam sel) kita semakin merundum akibatnya tenaga sel semakin lemah dan metabolisma pun turut menurun. Kesihatan boleh dilihat dari penampilan dan juga bagaimana kita rasa, keadaan menjadi lebih kritikal kerana setiap hari tubuh kita sering terdedah kepada serangan berjuta-juta radikal bebas yang merosakkan merosakkan komponen sel seperti DNA dan merangsang keradangan. Pada kebiasaannya tubuh kita akan menghasilkan antioksidan sebagai mekanisme pertahanan daripada serangan radikal bebas ini. Malangnya sel-sel tubuh yang terjejas tadi menyebabkan tubuh tidak mampu untuk menghasilkan antioksidan secukupnya bagi mengawal serangan radikal perosak sel tersebut lantas menjurus kepada penuaan sel. 


Vivix, supplemen anti penuaan

Proses penuaan paling ketara dapat dilihat daripada lapisan epidermis iaitu lapisan bawah kulit. Khasiat yang cukup dan seimbang mampu menjadikan kulit lebih anjal dan awet muda. Walaupun penuaan tidak dapat disekat namun hasil kajian menunjukkan ekstrak daripada tumbuhan semulajadi seperti polygonum cuspidatum, anggur muscadine, European elderberry dan lobak Ungu boleh membantu proses penuaan berlaku secara sihat. Dan ekstrak tumbuhan ini boleh didapati dalam vivix shaklee.

Ekstrak tumbuhan semuladi ini kaya dengan Resveratrol dan polifenol yang terkandung di dalam vivix menunjukkan kemampuannya dalam menentang radikal bebas, menentang proses penuaan dari peringkat sel lagi. Kajian makmal juga turut menyarankan bahawa vivix mampu membantu sel kita untuk melindungi serta membaiki DNA serta menentang radikal bebas  dan  juga membantu merangsang kesihatan TELOMERE yang melindungi kromosom.


Vivix adalah antara produk paling ideal untuk menjaga kesihatan kulit melewatkan penuaan dan menentang penyakit akibat kesan penuaan. Langkah anti-penuaan hendaklah bermula dari peringkat sel tubuh dengan memiliki sel-sel tubuh yang sihat, sudah pasti badan turut menjadi sihat dan awet muda.

Penuaan sememangnya tidak dapat dielakkan namun dalam menjaga kesihatan, vivix mampu untuk memperlahankan proses penuaan dan meningkatkan kemungkinan untuk kita menikmati kehidupan yang lebih lama gembira serta lebih sihat. Anda boleh memilih untuk mengambil pendekatan proaktif kepada penuaan dengan mengamalkan diet yang kaya dengan resveratrol dan polifenol. Vivix  membuatkan anda merasa 25 tahun lebih muda daripada usia sebenar.

Testimoni Vivix untuk kecantikan dan awet muda

Rasa kulit kembali remaja semenjak amal reveratrol dan antioksidan

Kulit berminyak teruk akibat jerawat

Rahsia Kulit awet muda

Disclaimer : Ini adalah perkongsian peribadi dari mereka yang berikhtiar dengan vivix untuk masalah mereka. Hasilnya mungkin berbeza untuk setiap individu. Walaupun vivix terbukti secara saintifik menyihatkan badan, tetapi ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit. Vivix hanya supplemen atau makanan tambahan untuk semua yang memerlukan.

Bagaimana cara untuk mendapatkan VIVIX SHAKLEE

Boleh terus menghubungi saya 0177274034 untuk respond segera dan saya ada menyediakan perkhidmatan COD disekitar Kawasan Kajang, Bandar Baru Bangi, Sg. Ramal, Taman Kenari, Giant Sg. Chua dan kawasan yang berhampiran.

Dan untuk mereka yang jauh dari kawasan saya, perkhidmatan pos ke seluruh malaysia sentiasa ada.

ATAU

Nutrisi tepat, jadikan badan kita sihat

No comments:

Post a Comment