Search This Blog

Sep 29, 2016

TESTIMONI SET RESDUNG SHAKLEE

Assalamualaikum..



Entry kali ini nak kongsikan dengan anda semua testimoni mereka yang berjaya pulih dengan set resdung shaklee. PENYAKIT RESDUNG yang menjadi ketakutan bagi sesiapa yang menghidapinya. Bermula dari PUNCA yang menyebabkan resdung, SIMPTOM resdung, kaedah yang sesuai untuk MERAWAT RESDUNG dan VITAMIN yang selamat untuk pesakit resdung, kini saya kongsikan testimoni mereka.

Testimoni 1...

Asyraf Alias mempunyai masalah resdung yang agak kronik, tetapi selepas mengambil SET RESDUNG SHAKLEE, dengan izin Allah memang berkesan. Sudah tidak perlu menggaru hidung menggunakan garfu lagi....

Testimoni 2....


Yati Omar, seorang PENGIDAP REDSUNG TEGAR. Tidak boleh berpisah dengan tisu kerana sentiasa selsema dan tisu akan berada merata di mana mana sahaja. Alhamdulillah, RESDUNG yang dihidapi selama 20 TAHUN kini telah sembuh selepas mengamalkan set G ( Alfalfa, B-Complex dan Vitamin C).

Testimoni 3..


Hani Nadhirah mengalami bersin tidak berhenti sehinnga pernah bersin sampai keluar darah dari hidung. Boleh dikatakan resdungnya agak teruk, hidung dan muka gatal-gatal, jerawat semua keluar. 

Selepas 10 tahun menderita resdung akhirnya baru boleh bernafas segar dan lancar selepas menggunakan SET RESDUNG SHAKLEE. 

Testimoni 4...


Noor Aishah Mohd Ikhwan..

Assalam, Kali ni nak share tentang alfalfa pulak.. saya memang alergic dengan seafood serta resdung. tapi favourite sangat denga sotong. kalau nak makan sotong terpaksa ambil pil untuk redakan gatal gatal pada muka dan badan, bercampur dengan bersin yang tak henti henti. 

Tapi sekarang, dah tak payah risau dah kalau nak makan seafood sebab ada ALFALFA. sudah 3 minggu makan alfalfa memang kesan ketara. 

Ini adalah antara testimoni yang sudi dikongsi oleh mereka yang benar benar terasa kesannya selepas menggunakan SET RESDUNG SHAKLEE. Sebenarnya ramai lagi diluar sana yang mengakui keberkesanan shaklee yang mereka tidak kongsikan dengan kita.

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh berhubung dengan saya Noi 017 727 4034.

No comments:

Post a Comment