Search This Blog

Sep 10, 2016

Anak bertuah...

Assalamualaikum...

Anak bertuah... memang bertuah tau. Nampak tak tu sedap kan tengok dia  minum air tu, tak semua kanak-kanak dapat minum minuman tu... gambar ni masa NC ari tu, da la diaorang bagi Meal Shakes free ape lagi hadap la minuman tu...

Meal shakes ni memang jadi kesukaan anak anak saya dek kerana rasanya yang sedap rasa vanila ala ala aiskrim tuu. Anak saya yang satu ni mmg ada masalah dengan pemakanan dia, susah nak makan nasi kalau makan pun jenis jenis makanan fast food, junk food ntah semua food food yang x sihat tu.
Dulu buat campur ngan susu, sekarang susu pun da stop bancuh ngan air kosong je laju dia teguk sedap katanya.

Alhamdulillah sekarang ni tak kira masa, asal ada je bancuhan dalam shaker tu memang dia la yang tapau dulu. Satu shaker tu dia sorang je la yang balun. tak ada la saya risau sangat kalau badan dia tak cukup nutrien.


Nampak la perubahan selepas pengambilan meal shake ni, makin berselera makan tu yang nampak berisi sikit badan kalau x kurus je. Walau pun makan masih memilih tapi dengan dia minum meal shakes dapat melengkapkan nutrisi badan yang kurang tu.

Kandungan Meal Shakes sebagai nutrisi lengkap mempunyai 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu, kaya protein dan membantu pembinaan tulang , kuku, organ, darah, imun dan lain lain memang sangat di perlukan untuk anak anak membesar. Ianya adalah pembekal nutrisi yang baik dan bertindak seperti multivitamin dalam bentuk serbuk yang mudah di bancuh.

Meal Shakes juga kaya dengan serat untuk membantu atasi masalah sembelit dan masalah usus anak anak. Jika anak anak yang sering tidak sihat, meal shakes sebagai antioksida yang mengandungi vitamin A C E yang bertindak melawan jangkitan dan penyakit.

Lagi satu meal shakes ni bukan anak anak je boleh minum, mak pak kakak abang adik semua pun boleh minum, boleh gantikan sarapan yang berkhasiat lagi lagi bulan pose ni boleh amik masa sahur. Kalau ada antara ahli keluarga atau kawan-kawan yang kurang berat badan saya syorkan ambil Meal Shakes.

Sekarang ni jadi kesukaan si adik pula. Senang la mama macam ni dah tak perlu risau pasal ketidakcukupan zat dalam badan, Meal Shakes ada...

Saya dah jumpa apa yang anak anak saya perlukan.
** produk untuk orang tersayang

Noi 0177274034


No comments:

Post a Comment