Search This Blog

Sep 27, 2016

SET RESDUNG SHAKLEE PALING BERKESAN

Assalamualaikum...

Penyakit resdung sering menghantui kita, cuba lah kalau kita mencari maklumat berkaitan resdung pasti ada keluar gambar-gambar pesakit resdung yang mengerikan, rompong di bahagian hidung, ada yang berulat dan bernanah dan bermacam-macam lagi.

Bagaimana pula yang sudah mempunyai SIMPTOM resdung, adakah masih berkira-kira untuk mencari penawar penyakit tersebut. Kenali PUNCA dan carilah KAEDAH RAWATAN yang sesuai.

Sebelum anda mencari penawar yang lain, saya ingin mencadangkan kepada pesakit resdung salah satu alternatif yang semulajadi dan selamat daripada Shaklee. SET RESDUNG SHAKLEE yang mengandungi Vitamin C, Alfalfa Complex dan B-Complex.


Vitamin C
  • Peranannya adalah sebagai antioksida yang hebat dalam mengoptimumkan antibodi dan imuniti dalam menyerap serangan resdung.
  • Mempercepat proses penyembuhan
  • Memastikan proses pemuliharaan dan proses metabolisma dalam tubuh berperanan dengan sempurna.
Alfalfa Complex
  • Berfungsi mengurangkan keradangan penyakit resdung itu sendiri.
  • Diperkaya dengan sumber klorofil dapat membantu mengurangkan tahap radang daripada alahan, gegata dan resdung.
B-Complex
  • Kandungan B6 dalam B-Complex berperanan penting untuk memulihara selaput lendir agar kekal sihat dan membantu penghasilan antibodi badan.
  • Bertindak sebagai anti-stress. Apabila resdung menyerang, B-Complex akan menjadi penstabil hormon dan penenang semulajadi bagi mengurangkan kesakitan di bahagian muka
  • Membantu dalam membina protein dalam tubuh.
Selain daripada vitamin yang disebut ini, anda boleh menambah atau menggunakan Vivix dan Nutriferon. 

Vivix

FUNGSI VIVIX itu sendiri yang bagus dalam memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki sel DNA. Vivix mengandungi 4 BAHAN AKTIF yang tinggi dengan kandungan resveratrol dan polifenol yang lain.  4 cara vivix bertindak ke atas sel tubuh manusia 
  1. Cell Deffence - mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit
  2. Cell Energy - memberi tenaga kepada sel yang lemah
  3. Cell Repair - memperbaiki sel yang telah rosak
  4. Cell Performance - meningkatkan prestasi sel.
dan disebabkan ini lah, vivix dapat membantu melegakan penyakit resdung itu sendiri dan telah terbukti vivix boleh membantu pesakit resdung.

Nutriferon

Nutriferon sangat bagus untuk boost imun sistem badan. Dengan formula ekslusif berpaten mampu meningkatkan sistem imun dengan selamat dan semulajadi.

Produk Shaklee adalah produk semulajadi dan bebas dadah, selamat serta berkesan. Walaubagaimanapun bagi penghidap penyakit resdung ni ada PANTANG LARANG yang harus di ikuti bagi mengelakan resdung menjadi lebih kronik. Ambil peduli sekarang kerana penyakit resdung ini jika dibiarkan akan bertambah kronik dan boleh menyebabkan pelbagai komplikasi sehingga boleh membawa maut.

Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh berhubung dengan Noi 017 7274034.

No comments:

Post a Comment