Search This Blog

Sep 29, 2016

TESTIMONI SET RESDUNG SHAKLEE

Assalamualaikum...

Kali ini nak kongsikan lagi TESTIMONI selepas menggunakan SET RESDUNG SHAKLEE. Penangan konsisten dengan shaklee dan sesuai dengan beliau, kulit muka beliau kembali cantik dan derita resdung pun tamat.

Testimoni 1..



"Saya Ummi Zainab Mohamad, Nama glemer di FB Ummi Ussi (Cik Zai). Sebelum ini tak pernah kenal apakah iti shaklee. Tak pernah tahu dan tak pernah diberitahu walaupun saya sangat aktif berintenet. Sehinggalah satu hari, saya ke hospital dan diperkenalkan oleh seorang Doktor. Langkah kanan gamaknya masuklah bilik No. 1 dan saya menceritakan segala masalah saya kepada doktor tersebut. Tq yer doc !

Ok dipendekkan cerita, setelah diperkenalkan melalui flyer shaklee yang doc bagi saya tak mencuba terus sehinggalah saya tengok banyak suplemen di rumah saudara saya. So dia pula menceritakan kebaikan Shaklee kepada saya. Ingat lagi suplemen first saya cuba adalah Alfalfa Complex.

Saya diberitahu Alfalfa Complex ni sesuai untuk PENYAKIT RESDUNG. So saya cubalah. Alhamdulillah memang menakjubkan kegatalan dimuka, hidung, lelangit, telinga kembali berkurang dan sembuh dengan sekelip mata. Kalau dulu saya peruntukkan hampir RM300.00 untuk settle masalah resdyng saya ni (facial muka, berbekam, beli batang rokok resdung) tetapi dengan Alfalfa Complex saya hanya peruntukan RM 53.75 (harga nukan ahli) yang kuantiti sebnyak 330 biji. Bonusnya lagi masalah keputihan dan masalah dalaman saya semakin pulih dan hilang terus.. Menakjubkan!!!

Sejak dari sebotol Alfalfa Complex saya mula yakin bersama Shaklee. Saya semakin rajin google dan mencari input2 dan sharing/tetstimoni dari pengguna dan kebaikan dari suplemen shaklee.

Ok Settle masalah resdung dan keputihan. Saya fokus untuk kecantikan kulit muka pula. Muka saya dulu teruk (kusam, bernanah, sensitif, berparut dan berjerawat). Untuk masalah itu, saya mula mencuba set kecantikan kulit muka. Saya pernah cuba suplemen ESP, Vivix, Vitamin C, Vitamin E, Alfalfa Complex, B-Complex, Omega Guard, Herb-Lax dan set skincare pula saya memilih Skincare Enfuselle (masa itu saya pakai sebab kulit muka teruk) sekarang dah takde jerawat saya kembali setia dengan Set SkinCare Nutriwhite (Kulit dah kelihatan normal dah). Memang banyak saya guna suplemen shaklee tetapi saya tak beli semua sekaligus la. Ada duit saya topup sikit untuk suplemen. Saya laburkan untuk diri saya sendiri. Semua BERJAYA kerana saya KONSISTEN guna selama 2 tahun.

Alhamdulillah, Allah dah temukan saya dengan suplemen yang sangat berkualiti dengan ujian klinikal yang terbaik dan ia sangat sesuai dengan diri saya. Tahniah untuk diri saya sendiri dan juga untuk berjuta-juta pengguna / testimoni lain yang telah berjaya bersama shaklee.

Yang masih ragu-ragu dengan shaklee. Cuba dulu... Alami sendiri.. Jangan buat andaian sebelum mencuba. Apa-apa pun semoga testimoni ini memberi manfaat pada semua.

Testimoni 2



Zurina Star, [13.01.15 19:09]
nak sharing testimoni suami tercinta..
tahun 2012 husband selalu keluar masuk hospital sebab sakit selalu..bebanan keje. lifrstyle menyebabkan suami jue kena penyakit batu karang dalam hempedu..
lepas dah operate dan buang batu karang tu..kesihatan suami agak kurang sikit..selalu demam dan selalu pening kepala sampai satu tahap mase driving pun bole nak pitam..
memang takut..mase tu die dah terfikir nak mati dah..jumpe doktor pakar..doktor cakap resdung akut..dan yg pitam tu tanda2 awal nak kena strok..Allah ya Allah anak2 masih kecil..
Zurina Star, [13.01.15 19:09]
2013 baby kedua lahir..suami nekad stop smoking dan jue bagi try vivix..
Zurina Star, [13.01.15 19:11]
alhamdulillah dah setahun..kesihatan makin baik..dah stop smoking..tahun 2014 langsung xde masuk hospital..dan yg best suami makin hensem hehe turun 12kg tau..nampak awet muda la..

Alhamdulillah... masih diberi peluang untuk kesihatan dan menikmati hidup bersama isteri dan anak. Jangan ambil mudah tentang kesihatan kita, fikirkan orang-orang sekeliling kita yang masih memerlukan kita.

Ketahui PUNCA dan carilah cara untuk MERAWAT disamping JAGA PEMAKANAN kita. InsyaAllah, semoga di permudahkan....

Hubungi saya jika ingin sihat bersama shaklee Noi 017 7274034

No comments:

Post a Comment