Search This Blog

Sep 18, 2016

Sejauh mana produk shaklee dijamin selamat??

Shaklee...


Sebelum kenal shaklee ada juga la beberapa produk lain yg pernah saya ambil dan biasanya tidak konsisten lama pun sebab  kurang pendedahan , yang tukang jual pun dah tuka bisnes lain dan ada yang dah tak jual produk tu lagi, ada yang terlalu mahal nak maintain tiap-tiap bulan.  Dan masa ni saya tak pernak kisah pun pasal keselamatan produk tu asal yang jadi modelnya cantik saya beli je lepas tu tak ada pun jadi cantik macam model tu pun hahaha...

Dengan shaklee saya memang yakin 100% dan rasanya tak akan cari produk lain lagi dah sebab apa yang saya nak shaklee ada, buat apa nak susah susah cari yang lain. Lagi pun shaklee membuktikan keberkesanan dan keselamatan produknya melaui ujian klinikal mereka dan sekarang ada landmark study lagi. Landmark study ni pula pula dijalankan oleh pihak ketiga (tidak ada kena mengena dengan shaklee) dan bukan dari kalangan orang-orang shaklee.

Baca lanjut mengenai Landmark Study.


Bila dah tak ada kena mengena dah tentulah keputusannya mungkin tidak menyebelahi shaklee. Tapi shaklee tak kisah pun sebab diorang yakin produk diorang memang selamat dan berkesan. Dan segala keputusan tu memang akan di tulis dalam jurnal dan akan dipublish kepada dunia dan shaklee satu satunya syarikat nutrisi yang berani buat cam tu.

Istimewanya shaklee ni tak pernah guna duitnya yang banyak tu nak mengupah model model cantik untuk produk diorang. Duta produk diorang adalah SID itu sendiri, sebab bila kita gunakan produk shaklee dan kesannya positif kita akan kongsikan dengan yang lain.

Kesan pengambilan produk shaklee ni bergantung kepada individu yang ambil, bukan la hari ni makan collagen, esok muka dah jadi putih melepak bak siti nurhaliza, hari ni ambil set kurus esok slim macam erra fazira... tidak la sampai begitu, semuanya memerlukan masa. Orang yang sabar dan yakin je boleh mengharungi semua ni.

Kesimpulannya, bila anda ingin mencari produk kesihatan atau kecantikan, kalau boleh siasat dulu asal usulnya. Jika tanya saya, sudah tentulah saya cadangkan shaklee, sentiasa semulajadi, sentiasa berkesan dan sentisa selamat.....

Noi 0177274034

No comments:

Post a Comment