Search This Blog

Oct 2, 2016

PENGEDAR SHAKLEE SG RAMAL, KAJANG, BANDAR BARU BANGI....

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog yang budiman...

Semangat masuk bulan baru ni berkobar-kobar, semoga semangat ini terus membara sampai bila-bila.

Mungkin ada yang dah tau dan rasanya ramai lagi yang belum mengetahui yang saya merupakan salah seorang pengedar sah Shaklee.

Dengan ini secara rasminya saya memperkenalkan diri saya sebagai PENGEDAR SAH SHAKLEE dan sudah tentulah berdaftar dengan Shaklee kan, bukan dengan kedai-kedai biasa tau...



Jika anda memerlukan suplemen yang semulajadi, selamat dan berkesan seperti 

  • SET HAMIL
  • SET BERPANTANG
  • SET MENYUSU
  • SET KECANTIKAN
  • SET IMUNISASI
  • SET PENGHADAMAN
  • SET DARAH TINGGI
  • SET PENJAGAAN BERAT BADAN
  • dan lain-lain lagi
Dengan 

  • KONSULTASI PERCUMA MENGENAI SUPLEMEN SEPANJANG PENGGUNAAN
Oleh kerana saya bermastautin di Kajang, Selangor, jadi ada beberapa kawasan yang boleh saya buat penghantaran secara by hand atau penghantaran sehingga kedepan pintu rumah atau office (bergantung kepada keadaan semasa). Antara kawasan yang boleh COD :
  • Sungai Ramal Luar
  • Sungai Ramal Dalam
  • Pekan Kajang
  • Sungai Chua
  • Bandar Baru Bangi
  • Selaman
  • Country Height
  • Kawasan-kawasan lain yang berdekatan
Bagi kawasan yang agak jauh dan penghantaran tidak dapat saya buat sendiri, jangan risau, zaman serba maju ni kita guna khidmat penghantaran, Pos Laju, Skynet, G-Dex dan lain-lain perkhidmatan yang sesuai kesemua tempat di seluruh MALAYSIA.

So apa tunggu lagi....

"Saya tidak pernah memperlekehkan profesion perubatan, tetapi kita adalah dalam dua bidang yang berasingan. 
Mereka dilatih untuk merawat penyakit, saya berminat falam memperbaiki kesihatan " 
-DR. FORREST C. SHAKLEE-

No comments:

Post a Comment