Search This Blog

Oct 5, 2016

KENAPA MESTI PILIH SAYA SEBAGAI SID ANDA...

Assalamualaikum...

Mungkin ramai di luar sana yang menjadi SID dan mungkin jiran anda sendiri salah seorang PENGEDAR SHAKLEE tanpa anda sedari. Tapi dalam ramai-ramai SID kenapa anda perlu memilih saya.



Anda mungkin tidak mengenali saya tetapi saya adalah seorang PENGEDAR SHAKLEE yang boleh anda percayai. Apa yang akan anda dapat jika anda memilih saya....
  • Pertama sekali dah tentu-tentu lah secara tak langsung kita boleh menjadi kawan kan. Menambahkan lagi kenalan...
  • Anda akan dapat konsultasi percuma seperti jadual dan cara pengambilan vitamin serta tips-tips yang berkaitan secara berterusan. Jika anda mempunyai sebarang masalah atau pun sebarang pertanyaan boleh terus rujuk pada saya.
  • Penghantaran COD terus kepada anda mengikut persetujuan, keadaan semasa dan kawasan terdekat dengan saya.
  • Penghantaran menggunakan perkhidmatan pos akan dibuat jika kawasan anda jauh dari tempat saya.
  • Anda akan dijemput untuk menyertai kumpulan kami yang mana dalam kumpulan ini ada leader-leader yang arif dan aktif berShaklee yang tidak akan sesekali meninggalkan anak-anak buahnya terkapai kapai sendirian.
Sebelum ini memang saya ambil suplemen shaklee untuk diri sendiri sahaja, kini anak-anak dan suami pun sudah mula mengambil suplemen, saya guna, saya makan kebanyakan suplemen shaklee,  saya kongsi kebaikan dan saya jual suplemen shaklee, bukan sekadar jual tapi tak makan, tak aci la macam tu kan. Dengan sokongan anda semua kepada saya, semoga saya dapat pergi jauh lagi dengan Shaklee untuk membantu anda memiliki kesihatan yang baik.

Kenapa saya memilih shaklee boleh baca di SINI.

Selain daripada itu, saya juga ada mengikuti kelas-kelas nutrisi yang di anjurkan oleh Shaklee sendiri,  kelas-kelas bisnes, kelas offline dan online bagi menambah pengetahuan tentang produk shaklee.  Anda tanyalah apa sahaja mengenai Shaklee atau Produk Shaklee InsyaAllah saya akan jawab semuanya.


"kepercayaan anda keutamaan saya, 
kejujuran saya keutamaan anda"....

No comments:

Post a Comment