Search This Blog

Oct 3, 2016

PERBEZAAN SHAKLEE, KENAPA MESTI SHAKLEE

Asslamualaikum para pembaca sekalian..

Big WHY... Kenapa perlu suplemen... ada juga kan antara kita yang kadang-kadang tanya soalan macam ni. Atau pun orang akan beranggapan kita makan satu satu produk tu sebab nak jaga kecantikan sahaja. Sebenarnya tahu tak you all kenapa kita juga memerlukan suplemen untuk kesihatan kita.

Antara faktor utama yang menyebabkan kita memerlukan suplemen untuk kesihatan kita:
  • Setiap hari kita sering terdedah terhadap pencemaran alam sekitar dan radikal bebas yang menjejaskan kesihatan badan kita. 
  • Badan kita pula memerlukan dos yang lebih tinggi bagi sesetengah nutrien. Hakikatnya nutrien hanya boleh didapati daripada pemakanan.
  • Amalan gaya hidup yang tidak sihat seperti kurang bersenam atau bersukan dan merokok
  • Gangguan penyerapan nutrien dari makanan, akibat dari pengambilan kafein, gula dan garam yang berlebihan
  • Kehilangan nutrien dalam makanan akibat terlalu lama dimasak.
  • Rutin pemakanan dan dietyang tidak seimbang.
Walaupun kita kata, kita dah makan banyak dan macam-macam yang kita makan tetapi badan kita tetap akan kehilangan nutrisi akibat cuaca dan persekitaran. Bila nutrisi susut dalam badan, badan mula tidak bermaya, cepat penat, berat badan susah nak turun, yang kurus sangat susah nak tambah berat dan penyakit macam-macam datang. Sebab itu lah sekarang ini suplemen menjadi satu keperluan dan bukan lagi pilihan.

Dalam lambakan produk makanan tambahan yang ada di pasaran sekarang ini, kenapa saya memilih SHAKLEE sebagai suplemen untuk keluarga saya. Antaranya disebabkan...

PERBEZAAN SHAKLEE

Di Shaklee kami percaya alam semulajadi merupakan jawapan untuk hidup yang lebih sihat dan jangka hayat lebih panjang. Justeru, kami gigih berusaha untuk memberikan produk terbaik bagi meningkatkan taraf hidup anda. Bahkan, anda juga perlu tahu yang kami amat teliti dalam menjamin kualiti dan mutu keberkesanan bagi setiap produk.



Tukar Jenama Mampu Menukar Kehidupan Anda...

Pernah dengar tak pasal LANDMARKSTUDY. Landmark Study ni kajian yang dijalankan oleh gabungan pengkaji daripada University California, berkeley yang diketuai oleh Dr. Gladys Block terhadap mereka yang mengambil suplemen Shaklee, mereka yang mengambil multivitamin jenama lain dan mereka yang tidak mengambil apa-apa multivitamin.



Dalam banyak-banyak syarikat nutrisi, Shaklee sahaja yang ada Landmarkstudy ni. Tiada lagi suplemen lain yang ada landmarkstudy. Bila keputusan kajian ini keluar, ia akan di tulis dalam jurnal dan akan di published satu dunia. Keputusan buruk pun diorang tetap akan siarkan kepada umum juga. Ini merupakan risiko yang perlu Shaklee tanggung jika keputusan tidak menyebelahi mereka. Kalau tak percaya boleh klik kat SINI.




Shaklee berani ambil risiko ini disebabkan CEO Shaklee sendiri yakin yang Produk Shaklee ini bukan produk yang cikai tetapi penuh dengan penelitian dan Shaklee habiskan wang berbilion untuk membuat kajian ke atas produknya.

Hebat kan Shaklee ni, sebab itu lah saya percaya dengan pilihan saya untuk terus bersama produk Shaklee. Pilihan yang kita buat hari demi hari merupakan peranan penting dalam membentuk kesihatan akan datang. kajian saintifik mengesahkan yang mengawal berat badan, makan secara seimbang dan sihat, pengambilan suplemen yang baik dan kurang terdedah kepada bahan kimia serta toksin di rumah dapat mengurangkan risiko kesihatan di maasa depan.Shaklee adalah pilihan semulajadi yang selamat, produk yang terbukti berkesan untuk membantu mencipta masa depan yang lebih sihat untuk diri anda.


Apa tunggu lagi bukti sudah ada dan memang sah sah terbukti Shaklee seperti yang dikatakan, selamat, berkesan dan sentiasa semulajadi... Mengapa cari yang lain, contact saya PENGEDAR SHAKLEE ANDA...

No comments:

Post a Comment