Search This Blog

Oct 2, 2016

SHAKLEE BISNES PILIHAN SAYA...

Assalamualaikum pembaca budiman...

Jika sebelum ini saya sudah perkenalkan diri saya sebagai salah seorang PENGEDAR SHAKLEE yang boleh anda PERCAYA, kali ini nak bercerita kenapa saya memilih Shaklee untuk memulakan perniagaan saya, sedangkan banyak lagi bisnes yang boleh kita buat secara atas talian ni.

Antara sebab kenapa saya memilih bisnes Shaklee....


TIDAK MEMERLUKAN MODAL YANG BESAR

Yaaaa betul. Once you join Shaklee, you boleh pilih sama ada you nak makan sendiri atau nak mulakan bisnes, terpulang tiada paksaan. Yuran jadi ahli RM 70.00 sahaja, berbanding kalau you nak berniaga benda lain.

MUDAH

Dalam banyak-banyak bisnes, Shaklee ni antara bisnes yang mudah, boleh dikatakan bisnes di hujung jari. Lagi pun kami SID ni tidak digalakkan untuk menyimpan stok yang berlebih-lebihan di rumah. So tidak ada la risiko barang tak abis jual dan tiada la kerugian kepada kami. Tapi biasanya yang buat stok di rumah pun tak pernah tak habis stok nya. Almaklumlah, ramai yang dah celik suplemen.

Untuk yang baru-baru nak belajar bisnes, memang sesuai la kalau nak buat bisnes ni. Kalau rasa malas nak drive atau rumah jauh dari branch atau HQ, shaklee2u ada. Setiap ahli memang ada diberi akaun sendiri, dalam shaklee2u bolek klik klik je then tunggu la abam pos hantar barang yang dipesan tu, mudah kan...

SHAKLEE MENAWARKAN PELBAGAI BONUS

Once you dah jadi ahli Shaklee, you dah melayakkan diri you untuk terima benefit atau bonus dari Shaklee, walaupun you makan sendiri je. Setiap pengedar berpeluang untuk menikmati ganjaran 3C iaitu CASH BONUS, CAR BONUS, CONVENTION BONUS jika menepati syarat-syaratnya. Ada banyak lagi bonus kat Shaklee ni tapi semua ni atas hasil usaha sendiri tau bukan usaha orang lain. MLM Shaklee ni unik tak macam MLM lain, kalau downline laju upline statik, downline boleh caras upline tau. So tak ada la kata upline dok goyang kaki makan hasil downline kan.

SETIAP PRODUK DIUJI DAN DI PATENKAN

Setiap produk Shaklee yang dikeluarkan mesti melalui kajian klinikal dan ada yang sudah di patenkan, maksudnya cara pembuatannya sudah dicop hak milik Shaklee sahaja, orang lain tak boleh tiru, kalau ada yang nak tiru juga memang silap besar la, boleh kena saman yang tiru tu. Produk Shaklee memang tak sama dengan Produk lain.

MESRA KELUARGA

Yang ni mesti ramai tak percaya kan, Kalau Shaklee ada buat apa-apa event dan tiba-tiba kawasan tu ramai kanak-kanak atau baby you jangan terkejut, you tak salah tempat.
Shaklee memang membenarkan anak-anak di bawa masuk ke sebarang event mereka. Tapi anak-anak mesti la dalam keadaan terkawal, tidak mengganggu majlis. So kalau ada kelas atau event Shaklee buat memang saya hangkut semua anak-anak saya. Tidak ada la alasan tak ada orang nak jaga anak sebab boleh bawa anak.


GEMBIRA DAPAT BANTU SELESAIKAN MASALAH ORANG

Satu perasaan yang memang tak dapat di beli bila costumer gembira dan memberikan feed back yang berpuas hati dengan hasil daripada suplemen yang di ambil. Masalah kesihatan yang dialaminya sudah tiada dengan izinNya jua...

Sebenarnya banyak lagi sebab kenapa saya pilih bisnes shaklee ni, tapi untuk hari ini cukup sampai sini dulu la, lain hari ada umur panjang kita share lagi. You all, kalau nak try berniaga tapi modal ciput tak payah pening-pening, Shaklee ada, daftar ahli dah boleh trus berniaga......


Nak menjadi ahli di bawah saya pun boleh sangat di alu-alukan... Nak berbisnes boleh nak makan sendiri pun boleh tiada masalah...
Boleh Whatapps atau SMS 017 7274034
atau pm Fb Nor Aleesya Hafiz

No comments:

Post a Comment