Search This Blog

Dec 2, 2017

Kelebihan dengan menjadi ahli shaklee

Korang ada tak yang makan shaklee tapi masih belum menjadi ahli.

Ada!!! Ish ruginya korang... Korang tau tak kalau jadi ahli ni banyak kelebihan dan penjimatan terhadap wang korang tu.

Ehhh... Jadi ahli tak semestinya kena bisnes la. Korang makan sendiri pun tak ape yang penting masih dapat kelebihan keahlian, antaranya

💕Boleh Beli Shaklee Online atau Beli Shaklee di Branch dengan harga dah tentulah harga Ahli dan bukannya harga pasaran, penjimatan 15% ke 25% setiap pembelian anda. Lepas ni dah tak perlu la nak keluar ayat mehadewa nak mintak kurang harga nak minta diskaun ke dah memang terus dapat harga ahli dah habis murah dah tu. Harga ahli dengan penjimatan 15% ke 25% setiap pembelian anda.

💕Boleh dapat access exclusive dengan pakar nutrisi (nutritionist Shaklee) untuk mendapatkan consultation exclusive tentang cara pemakanan Shaklee yang sesuai dengan masalah kesihatan yang dihadapi.

💕Dijamin dapat stock fresh dari HQ bukan stock bawah katil atau stock dalam bonnet kereta ejen Shaklee yang simpan stock.

💕Boleh beli Shaklee terus dari kaunter HQ tanpa perlu berurusan dengan Ejen Shaklee / Pengedar Shaklee.

💕Boleh beli Shaklee online direct dari HQ atau melalui CALL juga, sangat mudah dan menjimatkan masa. Yang tak daftar ahli tak dapat kelebihan ni.

💕Dapat jemputan exclusive dari Nutritionist Shaklee untuk menghadiri program pemeriksaan kesihatan percuma.

💕Cash Bonus dengan point terkumpul anda setiap bulan. Kalau makan sendiri pun dah boleh dapat.

💕Ahli Support group untuk shaklee update, info kesihatan dan produk info

💕Nutrition Consultation. Boleh hadiri kelas yang di anjurkan shaklee setiap bulan secara percuma dan kelas on9 bersama leader2 yang hebat-hebat belaka.

💕Dapat maklumat exclusive terus dari Shaklee untuk promosi dan jika ada free gift setiap bulan.

Bukan itu sahaja kelebihan yang kita boleh dapat. Kelebihan yang atas tu general la semua SID (Shaklee Indipendent Distributor) boleh dapat tapi yang akan Kak Noi ceritakan lepas ni lagi best kelebihannya dan hanya dapat pada SID yang layak je, yang tak layak hanya mampu melihat.

Dalam bisnes Shaklee ni, kita ditawarkan 3C iaitu Cash, Car bonus & Convention. Points yang berjaya dikumpul inilah yang menentukan seorang SID tu layak atau tak untuk dapat car bonus & convention ni.

CASH

Ini yang dapat setiap bulan. Lebih tepat lagi setiap 14 atau 15hb Shaklee tanpa gagal akan bank-in kan cash bonus untuk setiap SID yang layak. 

Peluang untuk rebut 5%-21% kadar bonus bergantung pada usaha masing2. Lagi tinggi nilai belian (jualan), makin banyaklah bonus. Sebab Shaklee memang bagi bonus ikut usaha masing2, tak adanya kau upline goyang kaki downline buat kerja..tiba2 kau yang dapat bonus banyak. 

Dalam Shaklee, downline boleh sangat pintas upline. Keyword dia, siapa usaha lebih dapat lebih. sebab tu la MLM yang Shaklee buat ni memang tak sama langsung dengan MLM yang dijalankan oleh syarikat lain. Dan MLM ni memang eksklusif dicipta khas untuk Shaklee sahaja orang lain tak boleh nak tiru.

CAR BONUS

Semua SID yang dah leader (rank Supervisor ke atas) layak untuk dapat Car Bonus. Ada syaratnya 😆

Untuk dapat Car Bonus ni, perlu lengkapkan program selama 3 bulan. Leader yang nak rebut Car Bonus ni perlu capai nilai guv tertentu selama 3 bulan berturut2 untuk melayakkan dapat Car Bonus. 

Bila dah layak tu, setiap bulan Car Bonus akan masuk dalam akaun bersama Cash tadi. 

Car Bonus pun Shaklee bagi dalam bentuk RM bukan dalam bentuk sebijik kereta jadi terpulanglah nak guna untuk apa. Tiada halangan.

Haa... tak sama kan. Mesti korang ingat Car Bonus ni dapat kete sebijik kan, tak ada kereta ape pun, nak kereta beli la sendiri. Tapi shaklee bagi Cash untuk car bonus ni so korang boleh nak simpan ke nak joli sakan ke nak beli kete baru ke ikut la korang punya keselesaan, duit tu dah jadi hak milik korang pun.

CONVENTION

Ini sangat best. Setiap cycle Shaklee akan tukar2 destinasi convention trip mereka. Baru baru ni diorang naik cruise sampai bangkok seronok nya la, layanan memang vip la tak de cikai cikai nya.

Ada dua  jenis trip yang boleh korang pilih, Regional trip dan international trip / pakej umrah dan ziarah. 

Untuk rebut peluang convention inilah kena kumpul point dari awal mula cycle sampai akhir nanti. 

Yang lagi best, trip Shaklee boleh bawa family. Nak merasa trip paling mewah dan berbintang bintang memang shaklee la pilihan terbaik. 

Kesemua faedah dan kelebihan ini EXCLUSIVE hanya untuk ahli Shaklee yang sah berdaftar dan memiliki ID SHAKLEE sahaja. Tak ada ID Shaklee dan bukan ahli boleh tumpang seronok je la.

Kalau rasa rasa nak menikmati percutian mewah yang ditaja sepenuhnya tanpa keluar sesen pun siap di beri duit shopping meh la join Shaklee. Mudah, Murah dan berbaloi sangat.





No comments:

Post a Comment