Search This Blog

Dec 3, 2017

Cara menjadi ahli dengan PERCUMA dan SELAMAT

Pejam celik pejam celik dah sampai hujung tahun dah. Tahun depan dah mula tahun baru. Azam uolls yang awal awal tahun ritu ape kisahnya ye hihi. Tak pe la itu azam kalau tak tercpai boleh carry foward pigi taun depan.

Tapi ari ni nak buat pemberitahuan apa yang menarik bulan ini. Bagi peminat dan pengamal tegar supplement shaklee bulan disember 2017 ni adalah bulan yang istimewa tau.

Nak tau kenapa...

Ini disebabkan pihak Shaklee telah memanjangkan tempoh promosi vivix, yang mana kalau uolls semua beli dua botol akan dapat diskaun sebanyak 5%.  Sangat sangat berbaloi. Banyak dah boleht jimat kat situ.


Bayangkan la harga sebotol vivix RM503.00 tetapi bila uolls beli dua botol dengan diskaun dah jadi RM766.00, boleh bayangkan betapa banyak penjimatan kat situ hampir RM240.00. Banyak tu RM240 boleh shopping barang lain tak pun boleh simpan.

Ehhh...  Nanti jangan keluar dulu ada lagi ni.

Selain belian twin pack ni, Shaklee memang baik hati bagi lagi. Kalau uolls beli 6 botol vivix bulan ini uolls layak dapat PERCUMA sebotol lagi vivix. PERCUMA tau yang sebotol ni. Kak Noi pun tak berani nak bagi percuma tapi Shaklee sayang dan hargai semua pelanggannya, so uolls pikir ape lagi tu. Boleh pakat pakat adik beradik beli vivix.

Vivix ni bagus untuk kesihatan dan kecantikkan tubuh badan kita. Kalau tak nak beli untuk diri sendiri hadiahkan pada orang tersayang, ibu ayah atok nenek adik abang kakak jiran sebelah rumah ke kan.

Sedikit la penerangan pasal vivix ni takut nanti ada yang terpinga pinga pula.


VIVIX ni adalah sejenis minuman yang dihasilkan melalui gabungan 4 bahan tumbuh tumbuhan semulajadi,  salah satunya ialah Anggur muscadine.

Campuran proprietari saintifik yang berasaskan anggur muscadine, salah satu buah-buahan semulajadi paling sukar diperolehi dan paling berkuasa. Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain, muscadine mengandungi pekatan luar biasa asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain, menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.

Di Shaklee, kami memanfaatkan keberkesanan anggur muscadine ini ke dalam setiap botol Vivix menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan kepekatan yang tinggi dan mengekalkan bioaktif polifenol.

Ye memang vivix dihasilkan dari anggur tapi bukan anggur yang dijual di pasaraya tu. Anggur ni kalau kat malaysia ni memang tak jumpa la, kalau rasa teringin nak rasa macam mana sedapnya anggur muscadine ni minum la vivix.


Dan lagi bila uolls beli vivix yang tengah hot promo ni secara automatiknya uolls terus jadi ahli dengan shaklee secara PERCUMA tak perlu bayar sesen pon. Selain itu, uolls berpeluang mendapatkan beg super cun kale merah menyala dan sudu vivix dengan harga yang sangat menarik.

Cara mudah nak mendapatkan produk Shaklee tanpa keluar dari rumah 

Boleh terus menghubungi saya di no. 0177274034 atau klik link ini http://kaknoi.wasap.my/ atau http://sidnoi.wasap.my/ untuk terus ke box whatsapp saya tanpa perlu susah payah nak save number dulu dan saya akan segera respond segala pertanyaan dan tempahan anda.

Perkhidmatan Cash On Dilevery (COD) boleh di pertimbangkan di sekitar kawasan bangi, Kajang, Sg. Ramal, Taman Kenari dan Kawsan yang berhampiran. Perkhidmatan Pos Laju untuk seluruh Malaysia.

Nutrisi Tepat Jadikan Tubuh Kita Sihat
ID 1148183

**produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment