Search This Blog

Dec 30, 2017

6 sebab kenapa anda harus memilih minyak ikan Omega Guard.

Anda seorang pengamal minyak ikan atau ada membeli untuk ahli keluarga. Bagaimana anda memilih untuk membeli atau mencari minyak ikan yang sesuai, semulajadi dan selamat untuk ahli keluarga anda. Jika anda memilih minyak ikan keluaran shaklee, maka anda telah membuat pemilihan yang tepat. ini kerana, minyak ikan Omega-3 yang dihasilkan oleh Shaklee merupakan minyak ikan yang terbaik didunia. Omega Guard merupakan antara produk paling laris terjual dan permintaan tidak pernah putus, baik untuk diri sendiri, ibu bapa atau anak anak.

6 sebab kenapa anda semua harus memilih minyak ikan Omega-3 keluaran Shaklee.

1. Penyulingan Molekul Tiga Peringkat
untuk ketulenan dan kepekatan. Proses proprietari ini memekatkan omega-3 dan menyingkirkan komponen berbahaya seperti raksa, plumbum, arsenik, kadmium, dioxins dan lain lain bahan cemar

2.Kualiti terjamin
Minyak ikan bergred Farmaseutikal

3. Mempunyai DHA dan EPA yang Tinggi
Satu sajian memberikan 990mg asid lemak Omega 3 (546mg EPA, 360mg DHA).

4. Mengandungi 7 spektrum lengkap asid lemak omega-3 tulen yang terhasil secara semulajadi seperti EPA, DHA dan banyak lagi

5. Bau dan rasa kesan hanyir yang minimum.

6. Diiktiraf oleh Friend of the Sea. 
Ianya untuk memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tanpa menjejaskan alam sekitar.


Sudah tentulah minyak ikan Shaklee tak sama langsung dengan minyak ikan keluaran syarikat lain. Shaklee sangat mementingkan kualiti untuk setiap produk keluarannya. Macam Omega Guard ni bukan sembarangan ikan yang diambil untuk menghasilkan minyak ikan Omega-3.

Omega Guard minyak ikan tulen berkepekatan tinggi

Omega Guard dihasilkan daripada ikan laut dalam di perairan sejuk, ia melalui proses proprietari penyulingan molekul berganda yang membantu dalam menyingkirkan plumbum, arsenik, merkuri, cadmium, dioksin, PCB serta bahan bahan berbahaya lain yang sering mencemari pelbagai spesis ikan. Proses penyulingan ini mengurangkan oksidasi dan pembentukan lemak trans dan mengurangi bau dan rasa hanyir.

Kelebihan yang ada pada Omega Guard Shaklee

  • Tiada pewarna, perisa dan bahan pengawet
  • Bebas gluten
  • Diiktiraf oleh Friends of the sea, satu Badan Pemulihan Antarabangsa yang mempunyai kriteria yang ketat dalam pemuliharaan jangkamasa panjang, termasuk pemantauan penuh dalam setiapperingkat pemprosesan.
Omega Guard bukan sahaja bagus untuk perkembangan minda dan otak kita malah sesuai untuk mereka yang mempunyai  masalah kesihatan yang lain. Bagi yang mementingkan penjagaan berat badan juga boleh mengamalkan minyak ikan Omega-3 kerana sifatnya yang boleh membakar lemak lemak tepu dalam dalam badan kita. Senang cerita Omega Guard ni memang baik untuk semua peringkat umur dari kanak kanak sehingga la warga emas.

Mana nak dapat Omega Guard ni. http://kaknoi.wasap.my/ klik je sini senang.

No comments:

Post a Comment