Search This Blog

Jan 16, 2016

Keistimewaan vivix



Keistimewaan Vivix Shaklee





Rasanya hampir semua orang tahu kepentingan pengambilan supplement dalam kehidupan seharian. Di Shaklee,  vivix antara supplement yang sudah terbukti keberkesanannya dan ramai yang mempercayainya.

Vivix menjadi supplement yang istimewa kerana vivix membantu melambatkan proses penuaan dengan memperbaiki kerosakan DNA yang berlaku dalam tubuh kita disebabkan antaranya oleh radikal bebas. Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser (kimoterapi) bagi mengembalikan sel tubuh kepada keadaan asal.




Selain itu, disebabkan tubuh kita terdedah kepada proses penuaan menjadikan sel tubuh kita cepat kehilangan tenaga. Di sini lah vivix berfungsi membantu menguatkan sel tubuh.

Vivix juga dapat membantu meningkatkan fungsi otak, Kadiovaskular, imuniti dan sendi yang mana apabila umur kita meninkat seluruh tubuh akan mengalami sakit-sakit dan ingatan pun semakin lemah.

Kajian Mengenai VIVIX Shaklee

Diseluruh dunia, para saintis telah telah melakukan pelbagai kajian melibatkan perbelanjaan berbillion dolar bagi mencari kunci kepada hidup yang lebih sihat dan lebih lama. Salah satu kajian yang dijalankan adalah terhadap suatu sebatian yang disebut sebagai Resveratrol.

Apakah Resveratrol ?

Resveratrol merupakan kumpulan sebatian yang dikenali sebagai polifenol. Sebatian ini mempunyai ciri-ciri anti oksidan yang tingi dan mampu melindungi tubuh kita dari sebarang kerosakan yang disebabkan oleg peningkatan risiko penyakit kritikal.

Resveratrol boleh didapati daripada tumbuh-tumbuhan, buah-buahan dan bijian, tetapi di dalam vivix kandungan resveratro banyak ditemui dalam buah anggur muskat (Muscadine Grape) salah satu ramuan vivix. Kombinasi resveratrol dan sebatian polifenol lain didalam vivix telah dikenalpasti menerusi kajian makmal memberikan 10 kali ganda lebih efektif daripada resveratrol tunggal sahaja.






Manfaat Resveratrol

Resveratrol dapat mencegah kanser, melindungi jantung dan mencegah berbagai penyakit yang berkaitan dengan umur seperti diabetes, inflamasi dan penyakit kardiovaskular.




Lebih daripada 2,000 kajian mengenai manfaat Resveratrol terhadap kesihatan telah dilakukan di seluruh dunia, antara yang boleh dilihat adalah seperti berikut:

















Haa.... hebatkan vivix ni, siap ngan kajian lagi. Susah payah mereka cipta vivix ni. Kalau ada yang kata vivix ni mahal, lihatla bagaimana mereka cipta vivix ni. berbaloi la harga dengan hasil yang kita dapat...


Noi
0177274034
Id : 1148183

Nutrisi tepat jadikan tubuh kita sihat. 

No comments:

Post a Comment