Search This Blog

Jan 25, 2016

Minuman Cuaca Panas

Cuaca panas dan kering sedang melanda negara kita ketika ini. Suka saya ingatkan agar lebih berwaspada. Minumlah air secukup nya ketika cuaca panas ini  untuk mengelakan sebarang penyakit disamping mengikuti langkah-langkah pencegahan.

Jika anda seorang yang susah atau kurang minat untuk minum air masak / air putih, Shaklee ada minuman isotonik tanpa gas yang dikenali sebagai Performance Drink. Minuman hidrasi tulen merupakan pilihan paling ideal yang berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air dan membekalkan tenaga untuk kegiatan harian anda. PD membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahidratan selain terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.



Performance drink ini adalah minuman isotonik kurang gula yang mempnyai kepekatan dan komposisi yang sama dengan darah manusia. Jadi Perfomance drink sesuai untuk menggantikan cecair yang hilang daripada badan akbat dari dehidrasi.

Selain itu, Performance Drink sesuai diminum ketika cuaca panas dan sesuai untuk mereka yang cirit birit, muntah, demam dan demam campak di kalangan kanak-kanak.

PD oleh menghilangkan rasa dahaga dengan segera kerana mengandungi natrium yang rendah, tiada gas dan boleh dinikmati oleh semua peringkat umur. Tiada pewarna atau pengawet tambahan. Jadi PD adalah minuman yang selamat.

Antara kelebihan lain Performance Drink
  • Mencegah dehdrasi
  • Membantu mengekalkan paras gula 
  • Mengurangkan risiko jatuh sakit
  • Menggantikan air yang hilang dalam badan
  • Meningkatkan daya tahan otot
  • Baik untuk sistem neuromotor
  • Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dah hati
Jika anda suka dengan minuman isotonik yang kita tau kandungan gula nya tinggi dan membayakan kesihatan, apa kata tukar dengan peformance drink, selamat, baik untuk kesihatan dan berkesan.

Boleh dapatkan sekarang RM87.00 (539g )

Noi
sms / Whatsapp : 0177274034
Facebook : Nor Aleesya Hafiz
Instagram : nor_zara_sofia

No comments:

Post a Comment