Search This Blog

Jan 11, 2016

Promosi Januari 2016

Assalamualaikum…

Januari 2016, minggu pertama di bulan pertama yang banyak cabaran,back to school.... dugaan anta anak yg first time pegi sekolah, dulu time kakak tak merasa cam mana anak meragam sekarang baru merasa... tapi apa-apa pun mama kene tahan ragam anak-anak ni. ok la end of story g skola tu, now nak cite pasal lain pula. 

Kalau bulan lepas Collagen harga runtuh dah pun berlalu bulan ni mesti korang tertanya-tanya apa promosi untuk januari 2016 ni. Berita baik bagi penggemar VIVIX Shaklee bulan ni bulan bertuah korang sebab VIVIX ada menawarkan harga promosi….

Selain VIVIX, Zinc Complex  juga ada harga promosi…

Jom kita kupas sedikit mengenai VIVIX dan Zinc Complex ni...

VIVIX



VIVIX  Mengandungi antioksidan(Resveratrol & campuran polifenol) yang sangat pekat dan mampu memberikan impak hingga ke peringkat sel-sel.

Apa itu Polifenol? Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat terbaik antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Vivix mengandungi resveratrol, di mana kebaikannya bersamaan 3000 gelas arak merah. Tetapi Vivix Shaklee 10X lebih bertenaga daripada resveratrol. Ia TIDAK mengandungi alkohol dan menggunakan bahan2 semulajadi yang terbaik dan bermanfaat untuk kesihatan menyeluruh. Vivix telah mendapat sijil HALAL daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM)

Resveratrol di dalam VIVIX Shaklee telah dibuktikan mampu untuk melindungi dan juga membaikpulih sel-sel tubuh kita daripada sebarang kerosakan. Selain daripada melambatkan proses penuaan dan kerosakan sel, risiko untuk mendapat penyakit juga dapat dikurangkan.

VIVIX Shaklee juga boleh dijadikan supplement sebagai sokongan nutrisi kepada mereka yang mengalami masalah kesihatan seperti diabetes, kanser dan lain-lain. Bagi perokok tegar dan ingin berhenti merokok vivix juga membantu untuk mencapai impian itu.

Bagi mereka yang tak suka mengambil tablet, yang malas makan banyak jenis vitamin .. anda boleh mengambil Vivix Shaklee untuk kesihatan menyeluruh dan kecantikan. Cukup hanya satu sudu teh setiap hari.


ZINC COMPLEX





Zinc merupakan mineral yang perlu ada dalam setiap sel tubuh yang diperlukan dalam aktiviti metabolisma badan sebagai komponen penting enzim. Ia penting dalam sisitem imunisasi, pertumbuhan dan perkembangan seksual. Ramai yang mengamalkan Zinc Complex untuk tujuan seperti kesihatan rambut dan kuku (terutama masalah rambut gugur, membantu mempercepat penyembuhan luka (terutama di kalangan ibu-ibu yang baru bersalin atau mereka yang menjalani pembedahan), menguatkan sistem imun. ,meningkatkan kesuburan lelaki, meredakan jerawat, dll.

Kelebihan Zinc Complex
Dibuat dari Zinc glukonat semulajadi dengan nutrien semulajadi seperti kalsium, serbuk alfafa(sejenis herba) yang mudah diserap badan. Sesuai untuk pengambilan jangka panjang & memberi kesan dalam mengeluarkan logam toksik seperti kadmium dan plumbum dari tubuh. Dengan formula baru yang bebas GLUTEN. 

Ok la wat masa ni, nak celoteh pepanjang lagi dah tak mampu. Kalau rasa nak tau lebih lanjut ke atau tetiba teringin nak membeli boleh je tinggalkan pesanan atau hubungi saya terus....


Noi
ID No : 1148183
sms / Whatsapp : 0177274034
Facebook : Nor Aleesya Hafiz
Instagram : nor_zara_sofia

To Be Continued......





No comments:

Post a Comment