Search This Blog

Jan 7, 2016

Siapa saya?

Assalamualaikum wbt & Salam sejahtera,
Hi semua!
Nama saya Norhidayah Muhammad, tapi kawan kawan kenal saya ngan nama Noi. Saya juga adalah seorang pengedar berdaftar produk Shaklee. Ibu kepada tiga orang anak yang comel. Bermastautin di Kajang, Selangor.

Pertamanya, saya ingin berkongsi dengan anda. Saya mula dengan produk Shaklee, set untuk menambah berat badan (ESP, Vita Lea dan B-Complex) disbb kan semua komplen saya terlalu kurus. Setelah menggunakanya untuk diri sendiri pada tahun 2014. Masa ni kegiatan utk aktif dengan shaklee belum bermula lagi.



Sehinggalah pertengahan tahun 2015 selepas melahirkan anak ketiga, saya kembali mengambil set berpantang shaklee dan terus mengambilnya hingga sekarang.
Sehingga kini, saya adalah antara beribu-ribu pengguna yang berpuashati dengan produk Shaklee. Justeru, atas dasar ingin berkongsi tentang kebaikan dan manfaatnya, maka saya telah mengambil keputusan untuk menjadi pengedar aktif produk ini.

Alhamdulillah! Saya telah menjadi pengedar berdaftar Shaklee secara aktif sejak November 2015. Sebenarnya tidak susah untuk berkongsi dengan rakan-taulan dan saudara-mara kerana produk ini mempunyai reputasi yang bagus dan sudah diketahui umum. Sambutan dari kawan-kawan dan saudara-mara amat menggalakkan.
Hakikatnya, apa yang penting bagi saya adalah saya dapat berkongsi sedikit ilmu dengan ramai orang di luar sana tentang penjagaan kesihatan dan yang paling penting semua pelanggan saya berpuashati, baik dari segi konsultasi sehinggalah ke servis penghantaran.

Sekiranya anda berminat dengan peluang menjana pendapatan secara online dari rumah, inilah peluang anda!. Banyak tawaran menarik bila join shaklee ni....

[SIDE INCOME WITH SHAKLEE- JOM JOIN SAYA!] 

No comments:

Post a Comment