Search This Blog

Feb 11, 2016

vivix untuk ibu berpantang

Asslamualaikum...

Selalu kita dengar vivix ni di ambil untuk anti kanser, anti penuaan rupa-rupanya kalau ibu berpantang pun boleh ambil vivix. Masa saya bersalin anak ketiga ni masih x tau lagi vivix boleh jadi altenatif untuk berpantang rasa rugi pula tak nak ambil tau masa tu..., so pada awalnya berpantang secara tradisional dengan jamu-jamu. Bila dah habis jamu-jamu tradisional tu saya sambung dengan vitamin shaklee. Hasilnya memang best, badan jadi sihat bertenaga.

Bagi yang nak berpantang secara moden boleh ambil set berpantang shaklee atau ambil vivix bagi mereka yang mempunyai masalah untuk menelan tablet / pil. Sesuai untuk mereka yang bersalin secara normal atau pembedahan.

Kebaikan vivix untuk ibu berpantang

1. Membantu penghasilan air susu yang meriah.
2. Mengurangkan risiko jaundice pada bayi
3. Menyingkirkan darah kotor (darah nifas) dengan cepat dan membantu mengecutkan rahim.
4. Luka cepat sembuh
5. Badan lebih cergas dan bertenaga  

Testimoni berpantang dengan Vivix




Kesimpulan di sini, vivix dapat memulihkan sel-sel yang rosak memandangkan ibu bersalin ni banyak urat-urat terputus tu yang selalu jadi pelupa, tenaga banyak hilang dan perlu pula tenaga untuk menguruskan bayi.Walau apa pun, terpulang pada anda untuk berpantang secara moden atau tradisional, kedua duanya memberi kebaikan pada tubuh badan kita juga. Pilihan tetap ada pada kita...
Hanya sesudu setiap hari mampu mengembalikan tubuh badan yang sihat.

Pertanyaan lanjut atau menempah, hubungi Noi 0177274034. http://kaknoi.wasap.my/

No comments:

Post a Comment