Search This Blog

Feb 10, 2016

Vivix penghalang bagi perokok tegar

Assalamualaikum...

Hari ini saya masih nak bercerita tentang kebaikan vivix. Sebelum ni ada saya citer berkenaan vivix, fungsi vivix, kebaikan vivix dsb, kali ni nak share vivix menjadi penghalang kepada para perokok yang ingin atau x sengaja berhenti merokok...

kalau anda bertanya pada saya apa rasa rokok tu selepas diorang minum vivix, sudah tentu la saya pun tak tahu sebab saya tak merokok, tapi kita boleh tau dengan testimoni yang mereka kongsikan...




Kesimpulan dari cerita mereka yang mengambil vivix untuk berhenti merokok, mengakibatkan rokok berasa pahit, tak sedap dsb. 
Vivix bertindak dengan cara memulihkan struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. 

Kalau masih ragu-ragu apa kata anda cuba sendiri dan lihat lah hasilnya nanti InsyaAllah...

Noi 0177274034  

No comments:

Post a Comment