Search This Blog

Nov 1, 2016

TESTIMONI SEMBELIT


Perkataan SEMBELIT sudah begitu sinonim dengan masyarakat kita sekarang ni. Kadang-kadang ada diantara kita yang malu bila bercerita pasal sembelit ni, padahal dia memang memerlukan bantuan.

Disini saya nak kongsikan bagaimana saya bebas dari masalah sembelit ni.

" Dari dulu lagi memang saya ada masalah dengan sistem pencernaan, kalau membuang tu memang dua tiga hari sekali, dan setiap kali buang air besar mesti sembelit. Walaupun minum air dah banyak tetap juga tidak menyelesaikan masalah.


Sehinggalah saya mengamalkan vitamin shaklee iaitu Alfalfa, Ostematrix dan Herb-Lax. Saya ambil vitamin ni pun bukan kerana masalah sembelit tapi saya ambil Alfalfa untuk milk booster, Ostematrix sebab sakit pinggang dan Herb-Lax untuk detox usus. Dan secara tidak langsung ia membantu masalah sembelit saya. Buang air besar jadi lebih lancar dan tidak perlu nak meneran dengan kuat. Suka sangat dah tak fobia nak pergi toilet dah dan tak risau untuk kena buasir.

Sejak amalkan vitamin shaklee ni memang tahap kesihatan saya bertambah baik. Badan jadi lebih cergas dan bertenaga. Banyak beza dengan sebelum saya amalkan apa apa supplemen pun, memang cepat letih, naik tangga tingkat dua pun dah semput. Shaklee memang banyak membantu saya".

Anda diluar sana jika ada masalah seperti saya, jangan di biarkan. Anda mungkin menanggung RISIKO yang anda tidak ketahui. Tidak salah untuk kita memilih mengambil suplemen untuk  masalah sembelit ini demi untuk keselesaan dan kesihatan diri kita sendiri.

Lagi pun, jika kita tahu apa yang kita perlukan dan kita amalkan, bukan setakat menyelesaikan masalah kesihatan malah meningkatkan kualiti hidup kita. Ye la kan, badan dah sihat, cergas, stress tiada, kita pun boleh menjalani hari hari mendatang dengan senang hati dan gembira kan.

Saya yang jual dan mengamalkan vitamin shaklee. Boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut.

Noi 017 7274034

No comments:

Post a Comment