Search This Blog

Mar 16, 2017

SENTIASA SELAMAT, SENTIASA SEMULAJADI DAN SENTIASA BERKESAN



Apa yang kita perjuangkan dalam bisnes, lebih penting daripada keuntungan dalam bisnes. Misalnya kita perjuangkan produk dari alam semulajadi, bebas bahan kimia bahaya, tidak memberi kesan sampingan kepada penggunanya dan alam sekitar... itu jauh lebih penting daripada untung yang kita dapat dari bisnes ini. 

Dulu la kalau ada orang jual apa apa produk supplemen ke vitamin ke memang jarang la nak tersangkut dan beli, kalau ada pun tak lama kejap je consume, kadang2 abis kadang tak abis makan pun. Pastu pula keluar statement makan suplemen lama2 boleh rosak buah pinggang, lagi le seram nak telan.

Tapi tu dulu sebab tak pernah nak mendalami pun supplemen apa yang kita ambil, yang kita makan. Tapi sejak diperkenalkan dengan shaklee dan di beri penerangan dan dengan rela nak amik tahu, serba sedikit faham la produk yang macam mana boleh kite percaya dan ambil.

Dengan shaklee bukan sahaja sekadar keuntungan yang kita cari tapi demi kesihatan semua orang dengan mengambil supplemen yang benar benar semulajadi, yang tak merosakkan buah pinggang kita. Ibarat kita makan makanan yang berkhasiat tidak dicemari dengan bahan bahan lain.

Pengalaman saya la, kalau nak tau sesuatu produk itu bagus ke elok ke lebih baik cuba kaji sedikit, jangan buta buta percaya orang cakap pastu telebih rajin gi viral, kalau yang diviral tu betul ada bukti tak apa la juga, kalau sebaliknya dah timbul fitnah pula 

Saya memang percaya dengan shaklee, nak buat produk dia bukan senang senang je tau. Sebelum di proses untuk di jadikan supplemen, bahan mentah yang nak digunakan akan diuji terhadap racun yang mungkin ada dalam bahan tu sebanyak lebih 250 kali, nak pastikan bahan tu betul betul selamat.
Dah siap proses pula, semuanya akan diuji sebanyak 350 kali untuk pastikan produknya selamat dan berkesan. Bukan siap je terus pack dan pasarkan tau.

Ditambah dengan landmark study yang dijalankan, membuktikan pengambilan supplemen shaklee dalam jangka masa yang lama tidak akan memudaratkan kesihatan seseorang malah meningkatkan taraf kesihatan mereka, hanya dengan sesuatu  yang semulajadi.

Kita pun bukan nak cari keuntungan semata dengan bisnes ni, dapat beri sesuatu yang di perlukan dan mendatangkan manfaat kepada orang ramai dah bersyukur sangat, happy...

Betul, nak buat orang percaya pada kita bukan senang tapi kita pula tak boleh berhenti kongsikan kebaikan yang dah kita alami.

Always green, always safe and always work...
I... always Shaklee...

#tsunamishaklee
#thebestone
#gmffighter

No comments:

Post a Comment