Search This Blog

Jan 6, 2018

Kurus yang sihat dengan set yang selamat dan berkesan


Dua tiga hari lepas menyembang sembang dalam group wasap. Ada sorang adik ni dia amalkan set slim shaklee, turun berat dia 4kg, memang kelas ko dikk. Tak semua orang boleh buat. Yang bersungguh sungguh sangat pun tak sampai setengah bulan dah give up. Nak kurus ni bukan sesuatu yang mudah tapi ianya tak mustahil selagi kita berdisiplin.

Testimoni cust ambil set slim shaklee

Ok, supplemen apa yang cust tadi ambil untuk menurunkan berat badan dia.  Dia ambil Omega, Lecithin, Alfalfa, Herb Lax dan ESP... yang ni kira dah lengkap nak lagi best boleh tambah Cinch Shake.. yum..yum...mmmm. Semua suplemen ni ada fungsi tersendiri dan kalau dah ambil set ni pemakanan kena jaga tak boleh dah makan ikut suka hati dan yang lebih penting senaman.

Tahu tak macam mana vitamin berfungsi sampai sape yang ambil boleh menurun dan mengawal berat badan dia. Dengan 3 konsep BAKAR - BUANG - BINA...

BAKAR
Omega Guard dan Lecithin




Lemak perlu dibakar terlebih dahulu di dalam badan. Omega Guard berfungsi sebagai agen pembakar lemak dalam badan. Jadi ia sangat-sangat bagus dalam bertindak untuk membakar lemak-lemak yang tersimpan dalam badan atau dengan kata lain lemak-lemak tepu, termendap dan sukar disingkirkan. 

Omega Guard Shaklee ia bukan sekadar membakar lemak tetapi juga bertindak balas lebih baik dengan hormon yang di panggil leptin. Leptin memberitahu badan (otak kita) agar mengurangkan srlera makan sekaligus mengelakkan rasa lapar berpanjangan. 

Lesitin pula dikenali sebagai pengemulsi semula jadi yang menguraikan lemak menjadi molekul molekul kecil untuk penghadaman. Jadi, bila lemak-lemak tadi dah jadi molekul-molekul yang lebih kecil dan bergerak ke sistem pencernaan,  jadi nya ia lebih mudah untuk disingkirkan.

BUANG
Alfalfa dan Herb Lax



Setelah lemak dibakar, lemak tersebut perlu diangkut daripada organ-organ tubuh badan dan dikumuhkan. Maka alfalfa dan Herbalax diperlukan untuk mengangkut badan toksin ini. Alfalfa adalah untuk angkut toksin dari seluruh badan manakala herbalax adalah berfungsi untuk detox di perut dan usus.

BINA
ESP dan Cinch Shake



Untuk memastikan otot yang telah terbakar lemak-lemak, otot tersebut perlu dibina semua untuk tidak mengeleber. ESP dan cinch diperlukan pada tahap ini. Cinch juga berfungsi untuk meningkatkan metabolisme otot badan.

Nampak tak, kalau konsisten memang tak akan mengecewakan la. Dan yang penting minum air kena cukup, kalau tak cukup sian vitamin tu nak bekerja tak cukup air.  Selain kena minum air yang cukup senaman pun penting untuk kesan yang lebih baik. Nak kurus tak susah pun sebenarnya, cuma semangat dan keyakinan kita je menentukan berjaya dengan tidak.

Kalau nak mencari set slim ni boleh hubungi saya http://kaknoi.wasap.my/

No comments:

Post a Comment