Search This Blog

Nov 3, 2017

Vivix kembar, Vita Lea Percuma, diskaun 20%, keterujaan dengan promosi bulan November ni.

Gambar sekadar hiasan
Alhamdulillah, dah masuk november pun. Sekejap je masa berlalu tak terasa langsung. Dengan kandungan yang nak masuk 8 bulan ni kalau sesetengah orang dah tak larat nak buat kerja-kerja rumah, ada yang nak naik tangga pun da termengah mengah.  Ada orang steady sampai nak bersalin.  Saya pula, syukurlah masih diberi kesihatan yang baik untuk uruskan semua kerja kerja rumah, anak anak.  Tapi ada juga hari hari kalau dah letih sangat mengalah juga. Kene la rehat regang regangkan badan.

Badan kita nampak rehat tapi otak masih bekerja, macam macam nak dibuatnya ni.  Alhamdulillah kak Noi kenal dengan produk Shaklee, banyak membantu. Menambah tenaga yang sentiasa nak guna, menyihatkan tubuh badan.

EE... Eh...  November ni ada banyak promosi menarik tau. Ni nak kabo ke semua orang ni. Si kembar vivix ni datang lagi. Ini lah masa dan peluang yang mesti direbut. Sape yang pernah beli vivix, minum vivix tapi belum pernah jadi ahli, masa ni la peluang keemasannya. Kalau ada yang merancang nak berpantang dengan vivix, lebih baik stok sekarang ni masa tengah murah la orang kata. Tak pun yang baru nak merasa vivix tu macam mana pun ini lah masanya.

Sebab apa yea....



Sebab bulan ni ada promosi twin pack.  Beli dua botol vivix dan nikmati segala faedah dan kemudahan yang disediakan oleh pihak shaklee. Antara faedah awal yang boleh dapat bila beli vivix twin pack ni 
  • Keahlian percuma dengan Shaklee
  • Penghantaran percuma sampai depan pintu rumah atau office - jimat RM10.60
  • Dapat cash bonus RM 36.10
  • Penjimatan sebanyak RM 155
  • Dapat vivix dua botol
  • Percuma Kit ahli dari Shaklee - jimat RM 68.90
Dan bila dah jadi ahli,  lagi banyak kemudahan dan faedah yang boleh kita nikmati, seperti
  • boleh beli vitamin dengan harga lagi murah (harga ahli) 
  • Berpeluang untuk menerima bonus dari shaklee
  • Boleh menikmati segala promosi yang shaklee buat
  • Boleh join travel dengan shaklee (bagi yang berkelayakan) 
Dan macam macam lagi la.



Selain promosi vivix,  shaklee pun ada tawarkan pembelian 3 botol vita lea for children dapat percuma sebotol. Maknanya sape beli vita lea for children ni akan dapat la 4 botol. Tak kan la nak beli vitamin untuk mak ayah je kan anak pun nak kena belikan juga.

Ada lagi, bukan tu aje.

Belian dengan kombinasi antara produk sehingga 100uv dalam satu resit anda layak untuk beli vitamin E dan GLA Complex dengan diskaun 20%. Uiiii... Lagi jimat dan terus menjimatkan. Nak lagi  jimat RM anda tu mari la berjemaah join ahli, banyak lagi boleh kurang. Belum ada yang menyesal dan kerugian bila dah jadi ahli Shaklee ni semakin diorang suka lagi ada la.

Dah faham ke masih confius, ada sebarang pertanyaan ke persoalan ke sila PW kak noi www.wasap.my/60177274034 .

Nak tau tak cara mudah macam mana nak dapatkan produk Shaklee ni.

Boleh terus menghubungi saya 0177274034 / www.wasap.my/60177274034 untuk
respond segera dan saya ada menyediakan perkhidmatan COD disekitar Kawasan Kajang, Bandar Baru Bangi, Sg. Ramal, Taman Kenari, Giant Sg. Chua dan kawasan yang berhampiran.

Dan untuk mereka yang jauh dari kawasan saya, perkhidmatan pos ke seluruh malaysia sentiasa ada.

atau untuk memilih produk yang anda suka (klik gambar dibawah)


Nutrisi tepat, jadikan badan kita sihat
ID : 1148183

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment