Search This Blog

Aug 7, 2017

OGOS BULAN ISTIMEWA...

Rasa semua rakyat malaysia semua dah sedia maklum yang bulan Ogos atau bulan ke lapan dalam kalendar merupakan bulan istimewa untuk malaysia sebab dalam bulan ni la malaysia akan menyambut kemerdekaannya. Tapi sekarang saya bukan nak cerita pasal kemerdekaan pun.

Saya nak cerita tentang keistimewaan lain yang wujud dalam bulan ogos ni. Agak agak ape ye.... 

Haaa...  Sudah tentulah keistimewaan dari shaklee khas untuk sesiapa sahaja yang berminat untuk bersama dengan shaklee dengan menjadi ahli. 

Haaa...  Nampak tak botol air yang cantik dan menawan ni. Tak semua orang tau boleh memiliki si menawan ni dengan harga yang sangat murah berbanding harga biasa. Dan yang buat dia jadi lebih menawan sebab ada logo shaklee tu. Kalau beli kat luar pun da la mahal tak de logo shaklee tak eksklusif la...




Bukan itu sahaja tau, selain botol air yang cun dan menawan tu, anda boleh dapatkan sustained released VITAMIN C yang super hot ni dengan harga promosi yang lebih murah dari biasa.  Tak percaya???  Jangan buat beranggapan bukan bukan dulu. Sabar sambung baca ye.

Promosi ni tak tipu semua benar belaka tapi....  Haa mesti ada tapi....  Tapi semua ni anda boleh dapat dengan memenuhi syarat syarat yang di berikut :-

1. Terbuka kepada semua warganegara yang belum menjadi ahli Shaklee dan wajib jadi ahli. Tak nak jadi ahli tak boleh beli. Yang dah jadi ahli pun tak dapat beli huhuhu. Jadi ahli tak mahal pon rm80 termasuk kos penghantaran.

2. Buat belian minima 100uv dalam satu resit ye, bukan kumpul kumpul sampai sudah. 100uv ye bukan rm100, tak sama tu. Uv ni kira macam point la beli barang ada point berapa cam tu. Tapi kat shaklee kita panggil uv.

3. Promosi ni hanya sah dari 1 ogos 2017 hingga 31 ogos 2017 sahaja selepas bulan atau tarikh ni sila la pendam je hasrat nak memiliki si menawan tu.


Ok, kalau semua syarat ni dah cukup boleh pilih nak beli botol air sahaja ke atau vitamin c sahaja ke atau nak beli kedua-duanya pun boleh tak ada halangan, kecuali la stok tak ada. (Harga yang dipaparkan tu belum masuk gst lagi, kena tengok yang dalam kurungan kecik tu) 

Ehhh...  Nak kemana tu,  cerita tak habis lagi ni. Kalau dah jadi ahli tu jangan lupa borong Omega Guard ni lagi berbaloi,  beli 5 botol dapat baucar rm60,  ha tak huntung ke tu. Sape nak bagi baucer tuuuu....


Dah dapat baucar tu nanti boleh je guna untuk beli supplemen lain. RM20 baucar boleh guna untuk belian berharga RM100. 

Banyak keuntungan jadi ahli ni. Kalau masih ragu ragu dan nak penerangan lanjut boleh direct hubungi saya atau nak terus bershopping sendiri boleh sahaja, klik sahaja gambar kat bawah ni nanti dia bawa kita shopping dengan mewahnya....

Bagaimana cara untuk mendapatkan produk SHAKLEE

Boleh terus menghubungi saya 0177274034 untuk respond segera dan saya ada menyediakan perkhidmatan COD disekitar Kawasan Kajang, Bandar Baru Bangi, Sg. Ramal, Taman Kenari, Giant Sg. Chua dan kawasan yang berhampiran.

Dan untuk mereka yang jauh dari kawasan saya, perkhidmatan pos ke seluruh malaysia sentiasa ada.

Nutrisi tepat, jadikan badan kita sihat

No comments:

Post a Comment