Search This Blog

Aug 29, 2016

Landmarkstudy shaklee..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
Hari ini mesti ramai yang sudah kenal dengan produk Shaklee ni kan. Apa la hebat sangat produk ni. Okay la, ni nak beri tahu kenapa anda harus percaya dan yakin dengan Shaklee.

Dalam lambakan produk kesihatan dan kecantikan di pasaran sekarang ini banyak pilihan yang boleh kita buat. Dari yang murah sampai la yang mahal semua ada. Tahap keberhasilannya tuan punya badan yang ambil je la yang tau. Produk lain saya tak tau la tapi shaklee saya tau ada membuat kajian terhadap semua supplement nya. Dan bukan itu sahaja, shaklee juga ada membuat landmarkstudy. Dah ape kebendanya la landmarkstudy ni pulak.

Landmark ni kalau yang kita selalu sebut sebut, rujukan  kepada sesuatu tempat atau kawasan, sama la landmarkstudy ni, sebagai bukti dan sumber rujukan yang meliputi segala aspek dalam sesuatu bidang. Landmarkstudy ni di jalankan bagi membuktikan yang supplement shaklee ini adalah suplemen yang terbaik berbanding suplemen lain.

Kajian yang dijalankan oleh gabungan pengkaji daripada University California , Berkeley yang diketuai oleh Dr. Gladys Block (pakar Epidemiologi) terhadap mereka yang mengambil suplemen Shaklee, mereka yang mengambil multivitamin jenama lain dan mereka yang tidak mengambil suplemen langsung menghasilkan keputusan yang mengejutkan.

Pengguna suplemen dalam jangkamasa panjang menunjukan mereka yang mengambil suplemen shaklee memiliki tahap kesihatan yang lebih baik daripada mereka yang mengambil multivitamin lain atau pun yang tidak mengambil suplemen langsung. Lebih mengejutkan apabila pengguna suplemen lain lebih berisiko tinggi mendapat penyakit yang kritikal.






Kajian menunjukan yang mengenalpasti kualiti tahap kesihatan bagi sesetengah penyakit menjadi penanda terbaik untuk kesihatan masa depan di mana 8 daripada 10 pengguna shaklee yang diuji menunjukkan kesihatan mereka meningkat dari AMAT BAIK ke CEMERLANG.

Apabila keputusan atau hasil kajian ini keluar, ianya akan disiarkan ke seluruh dunia walaupun keputusannya teruk, tetap akan di siarkan juga kepada umum. Shaklee merupakan satu satunya ckmpany nutrisi yang berani mengambil risiko untuk menjalani kajian Landmarkstudy  ni, kerana mereka yakin yang shaklee bukan lah suplemen cikai tetapi penub dengan  penelitian dan shaklee menghabiskan berbilion dolar untuk membuat kajian sebelum satu satu suplemen dibuat dan di pasarkan.

Saya percaya masih ada  dikalangan anda yang ragu-ragu dengan Shaklee., lagi-lagi kalau jumpa orang yang ambil shaklee dan mengakui tak ada apa apa kesan pada dirinya, haaa... yang bercakap cam ni memang ramai tapi kene selidik la berapa lama dia ambil, bagaimana aturan makan dia dan lain - lain faktor yang mungkin membuatkan suplemen yang di ambil tidak bertindak seperti yang sepatutnya.

Percayalah Shaklee hanya akan menghasilkan suplemen yang terbaik dan selamat demi kesihatan tubuh badan kita. Seperti slogannya "Always Safe, Always Work, Always Green"... Jika masih ragu-ragu mengenai landmarkstudy ni anda boleh melayari landmarkstudy.com untuk keterangan yang lebih terperinci.

Noi 0177274034
fb :Nor Aleesya Hafiz
Ig: nor_zara_sofia



No comments:

Post a Comment