Search This Blog

Apr 25, 2016

OmegaGuard minyak ikan hebat

Minyak ikan tulen berkepekatan tinggi

OmegaGuard membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 gred farmaseutikal yang asli dan tulen.

Minyak Ikan

OmegaGuard membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 yang terdiri daripada tujuh komponen utama, termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. Satu sajian OmegaGuard membekalkan 990mg asid lemak Omega-3

Gred Farmaseutikal yang tulen

OmegaGuard dihasilkan melalui proses proprietary penyulingan molekul berganda yang bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak moega-3 dan pada masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plimbum yang sering mencemari pelbagai sepsis ikan.
OmegaGuard diekstrak daripada ikan air laut sejuk seperti ikan sardine, ikan bilis, ikan kembung dan ikan herring diperairan Negara Jepun. Ianya tidak diambil dari hati minyak ikan. Ketumpatan OmegaGuard juga adalah 3 kali ganda berbanding ketumpatan minyak hati ikan.

Tidak seperti kaedah mengekstrak minyak ikan yang lain yang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi yang biasa digunakan oleh kebanyakan kilang masa kini, OmegaGuard Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi tinggi terkini.Ia dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengekstrak asid lemak Omega-3 paling tulen dan paling semula jadi. Kaedah ini berjaya menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl - sejenis bahan kimia industri yang sangat toksik.
Kaedah yang di gunakan oleh kebanyakan kilang boleh memusnahkan sesetengah nutrien malah tidak mampu menapis logam-logam berat merbahaya.

American Public Health Association mengesyorkan untuk makan ikan laut air dalam sekurang-kurangnya saiz kad permainan sebanyak dua kali seminggu yang mengandungi paras asid lemak omega-3. Ia membanti mengurangkan risiko sakit jantung sebanyak 44%.


Pada tahun 1970, seorang saintis Amerika, pemenang Nobel Price, telah menemui satu rahsia yang mana penduduk Eskimo yang hidup dalam persekitaran yang berbeza mempunyai tahap kesihatan yang berbeza. Orang Eskimo yang hidup di Greenland, Denmark yang bekerja sebagai nelayan tidak menghidapi masalah sakit jantung, lelah, tekanan darah tinggi dan kencing manis. Manakala, kaum Eskimo yang menetap di Amerika Utara yang bekerja sebagai pemburu dan makanan utama mereka ialah daging yang mengandungi kolestrol, menghadapai banyak masalah kesihatan yang berkaitan dengan jantung. Penyelidikan lanjut mengenai ikan air laut sejuk menunjukkan ikan dari air laut mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi iaitu EPA dan DHA yang boleh merendahkan lemak dalam darah, menurunkan pengumpulan platlet darah dan melambatkan pembentukan thrombus, merawat penyakit lelah dan alahan kulit dengan berkesan.

Untuk sebarang pertanyaan atau menenpah boleh hubungi melalui talian ini
Whatapps : 0177274034
Fb : Nor Aleesya Hafiz
Email : babynor@gmail.com

No comments:

Post a Comment