Search This Blog

Dec 11, 2016

Mengapa saya memilih produk Shaklee untuk kesihatan diri dan keluarga saya.

Tahun 2014 merupakan tahun pertama saya berkenalan dengan Shaklee. Saya memang ada satu kegemaran suka tengok orang jual produk tak kira la produk ape pun, tapi saya tak la suka nak membeli. Dengan Shaklee lain, ntah la memang jodoh tu ada kot hari hari kat news feed facebook lalu la pasal shaklee ni. Kalau selalu scroll je laju-laju malas nak baca tapi satu hari tu boleh lekat kat mata satu iklan pasal combo ESP. Dalam pada masa yang sama ada orang komplen badan dah tinggal tulang.



So dari situ terus PM dia nak set tambah berat badan terus join ahli. Tapi masa ni menyombong sket, orang dah invite group ko g left group hahaha. Lama kelamaan tengok macam best je sharing kebaikan ape yang kita ambil sesambil boleh jana pendapatan kan, so pe lagi request la nak join group semula nak berbisnes pula. Tahun 2015 selepas melahirkan anak ke 3, amik set berpantang, sebab masa ni badan rasa dah sengal sengal, pantang pun dah macam orang tak beranak huhuhu...

Selangkah kaki dah masuk ke alam bisnes shaklee ni memang tekadkan semangat untuk terus berbisnes, tak nak la sangkut separuh jalan je kan. Dah berada dalam dunia shaklee ni macam macam yang saya belajar, dari ilmu dunia sampai la ilmu kerohanian. Masa ni la baru sedar rupanya banyak lagi yang kena belajar dan belajar...

Bestnya bila berbisnes macam ni, kita dapat ramai kenalan dari seluruh pelosok negeri. Saya berani kongsikan kehebatan shaklee sebab saya sendiri dah merasakan perubahan selepas makan vitamin shaklee ni. Kalau kita sendiri tak guna tapi nak jual pun susah juga sebab tak boleh nak cerita macam mana keberkesanan produk tu. Produk lain bisnes lain saya tak arif tapi shaklee memang best. Shaklee bisnes yang low profil tapi kebabom. 

Sekarang apa yang saya cari dalam bisnes semua ada dengan shaklee, kena kuatkan semangat rohani dan jasmani... cheewahh...
Korang dari dok termangu mangu berangan tak tau nak buat ape, meh join shaklee boleh juga buat duit tepi kan...

Banyak benefit kalau join shaklee ni, dapat cash bonus tiap-tiap bulan, Car bonus, ada 5 star trip setiap tahun dan macam-macam lagi la. Hanya yuran keahlian sebanyak RM70 sahaja yang diperlukan untuk memulakan bisnes shaklee ni. Tak perlu simpan stok banyak-banyak, tak perlu risau stok tak habis jual, dan yang penting tak payah sibuk-sibuk nak cari bangunan kosong nak sewa bagai untuk buat kedai, log in je shaklee2u klik klik je sudah. Kalau setakat smartphone dan internet mesti semua ada biar pun made in china kan.

Dari mencari alasan baik lah cari penyelesaian....

Kalau dah habis fikir boleh whatapps Noi 0177274034....






No comments:

Post a Comment