Search This Blog

Mar 15, 2018

Testimoni produk skincare paling hebat, mampu mengembalikan seri wajah anda. YOUTH Shaklee

Sebelum produk YOUTH ni di pasarkan kepada semua pengguna, para Master Shaklee telah diberi peluang untuk jadi yang pertama menggunakan YOUTH, skincare baru yang menggantikan NutriWhite,  kemudian dibuka kepada leader leader Shaklee dan pada awal bulan MAC tempoh hari telah dijual kepada orang ramai. Yang bestnya tak sampai 3 hari dah sold out YOUTH ni. Yang tak bestnya,  yang belum beli la kena tunggu batch kedua masuk. Gara gara PROMOSI MAC yang dijalankan. 

Testimoni yang saya tunjukkan disini adalah dari mereka yang telah pun menggunakan sendiri YOUTH dan mereka sangat berpuashati. Kesan dari penggunaan YOUTH ni seawal 7 hari dah nampak. 








Ini adalah antara testimoni daripada barisan master Shaklee. Merela ni adalah peserta yang terawal mencuba Full Set YOUTH. Bukan perempuan je boleh guna. Lelaki pun boleh guna produk ni. Dan semestinya dari yang muda sampai la yang dah berusia 50an pun boleh guna YOUTH ni.

Penggunaan YOUTH selepas 13 hari

YOUTH selepas 13 hari

YOUTH selepas 30 hari, kulit kusam dah kembali sekata. 

YOUTH selepas 25 hari, parut jerawat dah semakin pudar. 

Usianya muda lagi, jadi effectnya sangat cepat seawal 3 hari dah nampak. 


YOUTH selepas 8 hari, jerawat dan parut jerawat kian pudar. 
Ini pula testimoni antara pengguna yang berpeluang mendapatkan YOUTH semasa pelancaran bulan februari khas untuk leader leader sahaja. Ramai lagi yang dah guna dan berpuashati. Sebelum tu, kesan penggunaan YOUTH ni bergantung kepada individu yang menggunakan ada yang kesannya cepat dan ada yang kesannya lambat. Walaupun begitu YOUTH tetap dapat memberi kesan terbaik terhadap penggunaknya.

YOUTH ni sangat berbeza dengan produk lain yang ada dipasaran. YOUTH banyak membawa perubahan kepada penggunanya. Jika anda mempunyai masalah kulit muka dan tak tahu nak cari atau pilih produk skincare ape yang bagus, saya sarankan pilih lah YOUTH Shaklee, dijamin selamat dan berkesan, paling penting ianya tidak mengandungi sebarang bahan kimia merbahaya.

http://kaknoi.wasap.my
http://sidnoi.wasap.my
Noi 0177274034

No comments:

Post a Comment